Hoe kan ik mijn letter grootte en tekstkleur veranderen op mijn Hyves?

Ik heb mijn tekst nu lichtblauw, en als je het vakje ernaast aanklikt, krijg ik alleen rood te zien. Moet ik een kleur code invullen??? Zoja, hoe weet ik dan welke code??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

als je op je pagina rechts boven aan op pimp my profile klikt kan je van ieder deel van je pagina de achtergrond kleuren van het blok of letters kiezen.
De kleur kies je door op het vierkantje te klikken,dan kan je uit een scala aan kleuren kiezen.
Bij sommige stukken van je pagina kan je ook lettertype kiezen.
Succes