Iemand laat mijn internet steeds uitvallen? wat doe ik hier aan ?

we waren gister in teamspeak iemand aan het uitschelden waarom weet ik niet maar hij zei let op en toen viel het internet van me vriend uit en toen mijne ook en dat doet ie steeds weer door hem. wat kan ik hier aan doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, niet zo slim

Het beste antwoord

Misschien moet je kijken naar de instellingen van je ip-adres en heb je de klantenservice al gebeld? Zij kunnen veel informatie zien de ze ingestelt hebben. Maar wat het beste is is het na checken van die apparaten. Misschien dat iemand het zo heeft ingestelt dat het netwerk het noet doet. In dat geval probeer het wachtwoord of dat hij automatisch verbinding maakt van het netwerk van je apparaat te wissen en opnieuw te verbinden en (mogelijk) je wachtwoord in te voeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje het/hij is al opgehouden!