Waar kan ik een online tv-gids vinden met de opmaak zoals die van NU.NL voorheen was?

De tvggids van nu.nl is aangepast. Vroeger was het een tabelletje met van boven naar beneden de zenders en van links naar rechts de tijd.

Dat vond ik wel een overzichtelijke methode. Omdat de huidige opmaak mij niet bevalt ben ik op zoek naar een andere tv-gids volgens die methode.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn idee, dit is in mijn ogen typisch een gevalletje van niet elke aanpassing is een verbetering.

Het beste antwoord

De TVGids, die kun je op twee manieren instellen. Als je op de tab keuze Horizontaal klikt dan ziet het er ongeveer uit op de manier die jij graag wil. Je kunt eventueel ook een account aanmaken voor het nog meer persoonlijker maken van je eigen gids.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, z'n overzicht zocht ik.

Andere antwoorden (3)

Die zijn moeilijk te vinden inderdaad, de nu.nl tv-gids vond ik zelf ook altijd ideaal.

Hier een site die er redelijk op dezelfde manier uit ziet:

http://www.primo.eu/tv-programmas/

Wel moet je hier een stukje naar beneden scrollen voor de meest gangbare zenders hier in nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het meezoeken.
https://www.ziggo.nl/#entertainment/tv-gids
is ook een alternatief wat er aardig in de buurt komt.
Voordeel tov primo eu is dat deze nederlands is en de zenders naar believen gekozen kunnen worden.

Toegevoegd na 15 minuten:
Aanpassingen in TVgids.nl ging bij mij niet goed ondanks het aanmaken van een account.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Tegenwoordig:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
ik gebruik die van zeelandnet, iedereen kan um gebruiken hoor ;)

Enne, een gezellige Kerst