Gewoon 'oohh' van 'wauw' of 'hoe lief..'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Maar waarom typen ze dan niet gewoon 'oh' dan ben je met twee tekens klaar. Er móet een reden zijn waarom ze vier tekens gebruiken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat we belgen zijn en 100 manieren hebben om 1 iets te schrijven.
Oh, ooh, ohn, oohn, ohh, ohhn.. allemaal variantjes van "oh"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oohn is eerder een lieve 'oh' naruurlijk wel nog steeds te zien in welke context. Ohn is dan eerder sceptischer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oohn is eerder een lieve 'oh' naruurlijk wel nog steeds te zien in welke context. Ohn is dan eerder sceptischer