Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

windowsfouten pop-up hoe verhinderen dat ie verschijnt?

in allerlei, ook echt serieuze, windowspagina's duikt tegenwoordig een pop-up op, rood omrand, knipperend: Windows fouten! om meteen op te schonen, druk op OK. Dat doe ik dus NIET. hoe kan ik ervoor zorgen dat die pop up niet meer verschijnt?

Toegevoegd na 1 dag:
ik heb malwarebites gedraaid, er waren idd infecties, die zijn dus nu -als het goed is- weg. maar deze meldingen komen toch iedere keer nog terug,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
560
Ritsuka
10 jaar geleden
Klinkt als een soort virus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan ook reclame zijn

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk malware op je computer,zou eens scannen met anti malware zoals bv;:http://www.malwarebytes.org/,kies voor graties versie
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
Je pc en browser is besmet met malware. Vaak lukt het dit te verwijderen met Malwarebytes. Als je het daarmee niet weg krijgt kun je AdwCleaner en/of Junkware Removal Tool gebruiken. Voor de zekerheid scan je je pc na verwijdering van de malware ook met een goede virusscanner en gebruik altijd de Windows firewall op je pc.

Toegevoegd na 1 dag:
Soms lukt het niet om met Malwarebytes alle soorten malware te verwijderen. Gebruik dan AdwCleaner en Junkware Removal Tool.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
verschijnt ie in het midden of aan de rand van de webpagina? als ie in het midden verschijnt is het waarschijnlijk malware. verschijnt ie aan de rand dan is het gewoon reclame.
ook kan het dat je per ongeluk iets hebt gedownload. ik zou je pc ff scannen.

Toegevoegd na 9 uur:
dan is het waarschijnlijk reclame. scan ook ff met super anti spyware. die is goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding