Hoe stel ik een sitecom dommel in?

steed als ik de computer afsluit is ook de verbinding met ziggo weg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

In het jip en janneke's

Verwijder eerst ( indien van toepassing ) de zogenaamde thirdparty software, dat is de software die vaak mee geleverd wordt door uw provider.
Deze software wordt vaak als handig beschouwt maar de werkelijkheid is vaak anders....
Installeer nu de eventueel benodigde drivers van uw dongle.
Als alles goed gegaan is dan ziet u rechtsonder de taakbalk een schermpje of een andere aanduiding van eventuele netwerkopties.
Dan klikt u rechts onder de taakbalk uw netwerkverbindingen ( het schermpje of icoon wat hiervoor eerder werd vermeld ) open met de rechtermuisknop en kies alle beschikbare netwerken.
Klik hier op uw netwerk en voer hier de gevraagde gegevens in.

Mocht dit geen soelaas bieden maak dan gebruik van de eventuele meegeleverde softwarepakket van uw dongle.

Dat xp dergelijke zaken niet wil of kan onthouden heeft vaak te maken met thirdpartysoftware van eerder geinstalleerde netwerk of modemkaarten.