Bestaat er een site waar je kunt inzoomen tot microscopisch klein?

De het zelfde principe als google earth,maar dan met objecten.

Toegevoegd na 41 seconden:
De = dus

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel geen luchtfoto's,maar een virtuele microscoop.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

IK heb wel deze site gevonden misschien heb je er iets aan

De Virtuele microscoop is een NASA-gefinancierd project dat gesimuleerd wetenschappelijke apparatuur voor studenten en onderzoekers wereldwijd als onderdeel van Virtual NASA's Laboratory initiatief voorziet. Deze website dient als thuisbasis voor de bijdragen van de Imaging Technology Group aan dat project, namelijk virtuele microscopen en de multi-dimensionale, afbeelding in hoge resolutie datasets ze te bekijken. Momenteel bieden wij 90 monsters in totaal meer dan 62 gigapixels van beeldgegevens. De Virtual Microscope, die beschikbaar is voor vrije download ondersteunt functionaliteit van elektronen, licht en scanning probe microscopen, om datasets voor deze instrumenten, opleidingsmateriaal microscopie meer over te leren, en andere gerelateerde tools. Het project is open source en de code is beschikbaar op Sourceforge.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.open2.net/science/microscope/frames.html

http://www.vcbio.science.ru.nl/

2 van de vele opties. Gevonden door te zoeken op: microscope online.