Wat betekent het wanneer iemand jou de vraag stelt:"Ben jij een spambot?" ?

De vraag werd mij gesteld bij het aanmelden op een website.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Een spamrobot, dus geen persoon maar een geautomatiseerd systeem dat op internet zoekt naar e-mailadressen om reclame naar te verzenden. Zo'n robot kan geen antwoord geven op vragen. Dus als jij wel antwoordt weten ze dat het een echt persoon betreft.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Amadea, als spam.ot hetzelfde is als spamrobot, dan kun je alleen maar gelijk hebben. +
Amadea
10 jaar geleden
Het wordt ook wel korter geschreven als 'spambot'.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tja spam is vervelend en lastig en als ze jou zo zien weet je genoeg toch
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Amadea, bij mij stond er gisteren: spam.ot. (op de plaats van de b stond een punt).
Het leek alsof het een URL was.
Amadea
10 jaar geleden
Dat stond er inderdaad. Maar moderators kunnen typefouten aanpassing indien die tot verwarring leiden.