hoe kun je films op youtube posten?

ik probeer soms films op youtube te posten maar dan staat er 'video wereldwijd geblokkeerd' hoe kan dit? ik zie wel andere mensen die een film hebben gepost

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Youtube heedt een hashcode waarmee ze bepaalde films kunnen herkennen die verwijderd zijn van youtube.
Oftewel, jouw film is al eens eerder gepost en verwijderd.
Waarschijnlijk vanwege schockende inhoud, explicietheid of vanwege copyright.
Wat je zou kunnen doen is een bewerking toepassen op het filmpje, zodat het een andere hashcode krijgt, maar heel veel zin heeft dat niet, want dan zal hij zeer waarschijnlijk toch verwijderd gaan worden binnen de kortste keren.