Hoe krijg ik een zelfgemaakte Joomla site op het internet terecht?

Daarbij: Als ik een e-mailadres in moet vullen, kan dit niet omdat ik deze daar gelijk mee wil aanmaken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel succes... je hebt nog een lange weg te gaan.

Antwoorden (2)

Een emailadres moet je aanmaken in Plesk, niet in Joomla..

De site krijg je op het internet door alles up te loaden naar de root van je host of naar de speciaal daarvoor aangemaakte map.

En dan alles configureren via je browser en daarna volgt de rest zich zelf..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet op zoek naar een plek waar je je site kunt hosten. Dat is een lokatie op een server van een provider (aanbieder van serverruimte). Hier moet je vaak wat voor betalen, maar het kan zijn dat het ook gratis bij je internetverbinding zit of dat je iemand kent die al ergens een site 'host' waar je het dan bij kunt zetten.

Daar kun je de inhoud van je site dan naar toe uploaden en een e-mail adres aanmaken. Het hangt van je provider af, hoe dat precies werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is wel belangrijk dat je zelf een database kunt aanmaken. En dat doe je weer via Plesk of C-Panel..