Hoe kan ik certificaten overzetten van Internet Explorer naar Google Chrome?

Ik moet voor mijn werk op een site inloggen, en daarvoor was een certificaat aangemaakt.
Nu wil de website niet goed werken op Internet Explorer en het constant knippen/plakken van Excel naar chrome is niet handig.

Daarom leek het mij handig om het over te zetten naar Chrome, alleen.. kan dit? En hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als u bladwijzers of favorieten heeft opgeslagen in een andere browser, kunt u deze gemakkelijk importeren in Google Chrome.
Klik op het Chrome-menu Chrome menu.
Selecteer Bladwijzers.
Selecteer Bladwijzers en instellingen importeren.
Selecteer het programma met de bladwijzers die u wilt importeren.
Klik op Importeren.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik bedoel niet de bladwijzers of favorieten.
Ik bedoel dat als je een naam en wachtwoord wil invoeren dat dat automatisch word aangevuld, hoe zet je dat over?
fremar
10 jaar geleden
Denk dat je dit niet kan overzetten,je kan onder Chrome instellingen wel aanvinken Aanbieden wachtwoorden op te slaan die ik op internet opgeef.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah oke.. jammer, hoopte dat het kon, dat word dan maar alles weer copieeren plakken