hoe kan ik in Windows 8 een programma schrappen uit het startmenu?

Bij mijn vorige versies kon ik msconfig intikken in het startmenu, maar hier kan ik dat niet, de lay out is anders.
hoe kan ik Spotify (daar gaat het over) niet meer laten opstarten als mijn pc opstart?

10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Druk op CTRL-ALT-DELETE en klik op Taakbeheer.

Ga vervolgens naar het tabblad Opstarten. Daar kun je programma's uitschakelen.

Toegevoegd na 52 seconden:
CTRL-SHIFT-ESC kan ook.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je gaat naar tabblad opstarten,en klik met rechts op de app.Dan krijg je onderin`n werkbalk te zien met verschillende iconen,en klik je op,,verwijderen,nu start hij niet meer tegelijk op.