Wat kun je zoal downloaden op internet?

Je computer download webpagina's, je kan films downloaden van internet, foto's, ... wat allemaal nog meer? Met andere woorden, als je een verbeterde downloadsnelheid krijgt, waar ga je dat dan aan merken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (6)

Als je gewoon wat internet, en dan bedoel ik wat browsen, mailen en MSN'en dan merk ej dat nauwelijks.
Als je echt grote zaken gaat downloaden, dan zijn je spulletjes vlugger binnen.
AWM
14 jaar geleden
-muziek
-handleidingen
-rapporten
-firmware
-templates
-sjablonen
-software

kortom alles wat in data (nullen en eenen) is om te zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de snelheid van het downloaden het gaat gewoon veel sneller.
pagina,s laden sneller en verder alles wat digitaal is kan je er op downloaden film foto, muziek games online games en zo gaat veel beter etc

De vraag is of je pc het trekt er is niet zo frusteren als en hogere snelheid en een pc die al dat nieuwe spul niet aan kan ;)
internet enzo zal prima gaan maar
downloaden van muziek e d zal, al je zeg maar 20 tot 40 gig tot je beschikking hebt snel vol raken.

succes
hoeveel snelheid krijg je nu eigenlijk en wat voor pc heb je ?
capthavoc
14 jaar geleden
De totale beschikbaarheid van gegevens op het internet veranderd niet met een hogere snelheid. Alleen de beschikbaarheid afgezet tegenover de tijd dat je binnen haalt. Het is dus maar net hoe je beschikbaarheid ziet. Je kunt het zien als wat je kunt krijgen of hoeveel je in een uur binnen kunt halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je merkt het meestal aan het spelen van spelletjes en het bekijken van live films. Daarnaast gaat het downloaden van grote bestanden sneller.

Maar voor de meeste dingen die je op internet doen (chatten, mailen, surfen) merk je geen verschil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat digitaal is, kan gedownload worden, maar dan ook alles... Je moet wel de goede weg weten, dus passwords en de juiste weg... Je kunt zelfs miljonair worden door digitaal geld over te maken, als je maar de juiste autorisaties hebt...

De verbeterde downloadsnelheid is van belang hoe lang je moet wachten voordat je alles wat je download binnenkrijgt... Meer merk je er niet van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat is werkelijk onjuist. Er zijn misschien wel meer digitale zaken die niet kunt downloaden dan wel. Mijn archief kom je bijv. niet in.
Slecht begin.