Een gezamelijke hyves van onze klas is gehackt. Ik moet iets hebben om deze hyves terug te hacken. Wat moet ik gebruiken?

Ze hebben het aan mij gevraagd omdat ik veel van PC's weet. Maar ik heb zelf nooit op deze hyve gezeten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Wat bedoel je met gehackt?

Je kunt een mail sturen naar de redactie van hyves en hier het probleem voorleggen. Zij kunnen dan kijken wat er precies aan de hand is geweest en wat hier aan te doen valt.

Is het trouwens geen mogelijkheid, dat een van de personen, die bekend was met het wachtwoord, zaken heeft veranderd? Bij een gezamelijke hyves zijn er vast meerdere mensen, die het wachtwoord hebben en zo inhoud kunnen aanpassen. misschien heeft een lolbroek het wachtwoord veranderd en kan nu als enige nu nog inloggen.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is het probleem. Dat weten we. Maar nu nog een methode om de hyves terug te krijgen.
Waarschijnlijk heeft iemand het wachtwoord veranderd neem contact op met hyves
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet dit inderdaad meteen melden bij Hyves, zij kunnen je ook verder helpen!