wat zijn de verzend kosten voor amazon.de?

Ik wil een batterij kopen voor mijn telefoon het kost 15.99€
maar ik weet niet zeker of het boven de 20 euro gaat kosten met verzend kosten erbij. Ik kan alleen 20 euro geven wegens gebruik van 3v voucher

Het is ook mogelijk voor gratis verzending bij een bedrag van 20€ maar word 19,98 afgerond op 20 zodat ik er iets van 3.99 bij kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat staat er toch wel ergens bij of anders een telefoonnummer?

Antwoorden (1)

Op de site in de bron staan de verzendkosten ik zal ze hieronder kort opnoemen:

Kosten Product: €15,99
Verzendkosten voor artikelen onder 20,00: €3,25
Verzendkosten per kg: €0,50

Totaal uitgaande van een gewicht van onder 1kg= €19,74
Die €20,- zou dus genoeg moeten zijn. Ik vermoed dat 19,98 euro gewoon 19,98 euro blijft en niet afgerond zal worden €20,-. Je bent dus goedkoper uit wanneer je de verzendkosten gewoon betaalt.