Waar kan je een gratis .tk domein krijgen?

Ik wil graag een gratis eigen domeinnaam zoals ajax.tk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Alsjeblieft! http://www.dot.tk/nl/index.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die kun je via www.dot.tk aanvragen

maar dot.tk haalt al jaren kunstjes uit met haar gebruikers.
1. men had al eens plotseling enorme irritante en vooral grote banners
2. ook was het zo dat opeens af en toe je pagina werd vervangen door hun reclamepagina, om de keer erna wel jouw site te laten zien.

Terwijl je voor 7.50 euro al een domein met een reeks google services hebt.

Voor hooguit een 15 euro per jaar kun je ook domain en site met alle toeters en bellen krijgen.
Vraag je echt af of je die dot.tk trammelant wel wilt