Netgear wg111v2, is deze Netwerk Adapter compatible met Windows 8?

Ik wil graag overstappen naar Windows 8 maar ik wil wel zeker weten of mijn netwerk adapter wel compatible is met Windows 8. Als het wel wil zou ik graag de link willen naar de site met de drivers van de Netgear WG111v2 voor Windows 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er bestaat het Windows Compatibility Center (link 1). Daar kan je controleren of jouw hardware compatible is met Windows 8. Ik heb daar jouw Netwerkadapter ingevoerd en hij geeft aan dat 'ie compatible is. Je kan dit bij heel veel hardware, maar ook randapparatuur testen. De driver kan je downloaden op http://support.netgear.com/product/WG111v2, maar dat zal niet nodig zijn, Windows 8 zal de adapter automatisch herkennen en installeren.