hoe maak je zelf een soort contactformulier op jimdo.nl?

Ik heb een website gemaakt op jimdo.nl, dit ging erg goed tot dat ik een soort tabel wilde toevoegen waar mensen dan gegevens naar mij zouden sturen. Ik kon geen enkel kopje vinden waar dit bij stond. Weet iemand toevallig hoe dit heet of weet iemand hoe je dit doet?

Toegevoegd na 51 seconden:
Ik heb een afbeelding toegevoegd dat wil ik eigenlijk hebben weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (1)

Dat is heel erg makkelijk. Wanneer je een nieuwe pagina maakt, klik je op het plusje waar je kunt kiezen voor 'Contactformulier'. Daarbij kun je tekstvakken maken, vak voor e-mailadres, checkboxen, etc. Je kunt kiezen of degene die dit invult een vakje verplicht moet invullen of niet. Je kunt ook kiezen voor 'captcha', waarbij men een beveiligingscode moet invullen, zodat er minder gespamd wordt. Daarbij kun je ook je e-mailadres invullen waar de ingevulde gegevens naartoe gestuurd worden.

Je moet dus geen tabel invoegen, maar een contactformulier en dan ieder vakje apart toevoegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje ik heb het gevonden! Ik weet alleen nog niet hoe ik die blokjes kan verplaatsen want anders past gebruikersnaam er niet geheel op dan krijg je gebruikersna... Weet jij hoe je dat blokje iets meer naar rechts krijgt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zal vast mogelijk zijn, maar ik weet niet hoe. Eventueel kun je bij 'Layout formulier' de rechter kiezen, dan staan de vakjes er onder.