Moet je bij google alert per zoekwoord een melding maken ?

Dus b.v. geld terug acties en dan weer een nieuwe google alert aanmaken bijvoorbeeld besparen.

Of gewoon een maken en alles in een zetten ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Voor elk zoekwoord een aparte alert, anders zoekt hij naar sites waar ze allebei in voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor elk zoekwoord dien je een alert te maken, maar als ik jouw was (even een extra tip) zal ik kiezen voor Google Reader zodat je daar alle alerts in ontvangt en dus elke dag snel ziet waar deze acties gehouden worden ipv elke dag 10 mailtjes te krijgen.