Hoe moet ik met Skype leren werken?

Heb sinds vrijdag Skype, geinstalleerd door een monteur (met veel moeite want de site wilde niet laden). Ik heb maar 1 skype-adres van een familielid. De monteur heeft dat opgeslagen. Hij liet mij ook mezelf zien op het scherm. Ik weet niet hoe hij dat deed. Kan er ook niets over vinden in Help en kom ook niet in kontakt met dat familielid als ik op haar skype-adres klik. Waar moet je op klikken of wat moet je waar invullen. Een Skype-adres heb ik dus zelf al. Ik ben een digibeet en snap niks van de informatie in Help.

14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Hallo,

Bekijk de video op

http://www.feebs.nl/video/524a8781a9a6

Dan word alles een stuk duidelijker!

Groeten,

Dirk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Oei, Skype installeren is heel makkelijk. Een monteur aan de deur is leuk, maar kost geld en je leert zelf niks. Je hebt dus iemand nodig die goed kan uitleggen. Je kan b.v. op een computercursus gaan. Als je niet te ver woont kan ik je het ook leren. Het woord digibeet is ook fout. Een alfabeet is iemand die kan lezen en schrijven. Een analfabeet kan dat niet. Je bent dus een adigibeet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet eerst zien dat je contactpersoon online is. Het icoontje kleurt dan groen. Als je dan op die icoon dubbelklik kan je typend praten. als je een webcam met een microfoontje hebt kan je elkaar ook zien en tegen elkaar praten. Je gaat dan met de muis op de icoon staan en klikt op je rechter muisknop. je ziet dan een menu wat je zoal kunt doen. selecteer wat door er met je muis naartoe te gaan en klik op je rechter muisknop en skype doet alles vanzalef. makkelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou je graag helpen met Skype, maar is een beetje lastig zo via de computer. Je zou met ook toe kunnen voegen bij Skype als je dat wil?
Zie dan de Skype button op mijn website;