Is het mogelijke om te bekijken wie een ddos attack op mijn website doet?

ik heb zelf een website maar die licht af en toe echt helemaal plat .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, dat is niet mogelijk wegens het principe van de DDOS aanval wat gebaseerd is op SYN->ACK->FIN de SYN wordt verstuurd onder een gefalsificeerd adres zodat de ACK nooit aankomt van de aanvrager waardoor de server(of jouw computer in dit geval) nodeloos blijft wachten.... Ook het mannetje achter dit proces van zombie PC's aansturen blijft onzichtbaar.... Het enige wat je kunt zien dat er een DDOS gaande is dat je idioot veel 'waiting' connections ziet staan met netstat -a
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het hangt af van je controle paneel tot welke statistieken je toezicht hebt. Je kan in je statistieken zien wie er veel informatie verstuurt en uit wel land die komen.

P.s. Als je bij 000webhost zit, bespaar je de moeite. Die zijn altijd slecht bereikbaar.