Waarom kun je een antwoord (die je zelf hebt gegeven) niet wijzigen?

Ik snap dat het niet de bedoeling is constant te blijven aanpassen, maar om bijv. 10 minuten lang je antwoord te kunnen wijzigen lijkt me wel handig. Op die manier kun je typos weghalen.

Je eigen antwoord verwijderen zou ook handig zijn, soms worden dezelfde antwoorden tegelijk gepost en kun je beter je antwoord weghalen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik had hierover al een suggestie gestuurd via de 'contact' optie, ik kreeg kortgezegd als antwoord dat:

"...omdat door het aanpassen van een vraag de reeds gegeven antwoorden mogelijk niet meer relevant zijn..."

Verderop in het antwoord:

"...We zijn aan het nadenken hoe we dit het best op kunnen lossen!..."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik ben helemaal voor! Ik ben dan bezig met het uitleggen van iets wetenschappelijks en dan zit er sneue typfouten in. Je krijgt de mogelijkheid om nog keer keertje te controleren maar dan mis je net die ene fout (foud... :P).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In veel gevallen zullen veel typo's er nog in blijven staan, of pas na een dag ontdekt wordt door schrijver en dergelijke. Ondanks dat ik voorgenomen heb alles extra door te lezen, houden mijn typo's en stijlfouten niet op te bestaan, ook niet als ik nog meer tijd krijg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk niet dat het de bedoeling van deze site is om elkaars typefouten te gaan opmerken. Niemand is perfekt.
Je kunt je antwoord niet wijzigen maar bij reakties nog wel een toevoeging neerzetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
leuker kun je het niet maken, wel makkelijker