Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb voor mijn site zowel een .nl als een .com adres. Mijn .com verwijst naar mijn .nl site. Ik wil hem automatisch laten vertalen met 1 link. Hoe?

Wat ik eigenlijk wil is dat mijn .com adres verwijst naar mijn .nl adres met tussenkomst van een vertaling naar het engels. Zo kunnen buitenlandse contacten direct naar een ' leesbare' site en hoef ik niet mijn site direct in het engels te vertalen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Het is dus niet de bedoeling dat mijn bezoekers eerst zelf via google translate aan moeten geven dat ze mijn website in het engels willen lezen. Ik hoop op een oplossing!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je site is opgebouwd met Joomla, kan het wel. Door VirtueDomains te installeren kan je bepalen aan de hand van het domeinnaam, welk menu, template, etc. moet worden geladen. Met JoomFish kan je vertalingen instellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding