Ik heb voor mijn site zowel een .nl als een .com adres. Mijn .com verwijst naar mijn .nl site. Ik wil hem automatisch laten vertalen met 1 link. Hoe?

Wat ik eigenlijk wil is dat mijn .com adres verwijst naar mijn .nl adres met tussenkomst van een vertaling naar het engels. Zo kunnen buitenlandse contacten direct naar een ' leesbare' site en hoef ik niet mijn site direct in het engels te vertalen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Het is dus niet de bedoeling dat mijn bezoekers eerst zelf via google translate aan moeten geven dat ze mijn website in het engels willen lezen. Ik hoop op een oplossing!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je site is opgebouwd met Joomla, kan het wel. Door VirtueDomains te installeren kan je bepalen aan de hand van het domeinnaam, welk menu, template, etc. moet worden geladen. Met JoomFish kan je vertalingen instellen.