Wat is de vaakst bekeken clip op YouTube?

kan ik dat ergens zien? weet iemand het toevallig? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via deze link:
www.youtube.com
Video's aanklikken
Dan 'meest bekeken' kiezen
en dan bij wanneer: altijd

voor nu geldt, als hun eigen systeem klopt:

http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM

Toegevoegd na 1 minuut:
156.138.816 keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, jij hebt gelijk! Ik verstond onder 'clip' een muziekclip.

Andere antwoorden (3)

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx!
AWM
14 jaar geleden
En ga maar niet de 39182 reacties lezen daar ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die 44 miljoen lijkt me aan de magere kant.
AWM
14 jaar geleden
Nou, als ik het clipje bekijk, dan vind ik het rijkelijk veel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had je verkeerd begrepen dacht dat je het over totaal aantal bekeken clips op Youtube had. Kwam mede doordat ik zelf dus een filmpje vond dat schrik niet 156.138.816 keer bekeken is. Dus toen dacht ik: die 44 miljoen kan niet kloppen. Nou ja, enzovoort. Gewoon stom van me. ;-)
Omdat je schrijft over `clip` neem ik aan dat je muziek bedoeld. In dat geval is het Ronald Jenkees. Dat is de meest beluisterde/bekeken muzikant op YouTube.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je reactie, welke clip is dat dan?
ik bedoel trouwens echt ''video-clip'', dus maakt niet uit wat voor rotzooi erop staat :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Messin with a guitar sound.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zei je ja
http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

deze gaat ver over 44 miljoen heen, weet of het de meest bekeken clip is.