hoe start ik met een skype gesprek (individueel)?

doordat ik niet op mijn eigen pc werk, ben ik een hele hoop instellingen kwijt. ik heb me nu terug ingelogd bij skype maar ik vind nergens mijn contacten. daardoor kan ik ook geen gesprek voeren. ik krijg bij het openen van de website wel een hoop betaal voorstellen, en er staat wel uitleg dat een skype-to-skype gesprek gratis is. Maar ik vind dus mijn contacten niet en kan niet "skypen".
Wat kan ik best doen?

10 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
10 jaar geleden
Normaal gezien staan je contacten gekoppeld aan je account naam, weet je zeker dat je op de juiste account bent ingelogd?
liveisgreat
10 jaar geleden
ja hoor, mijn foto komt erop, ik kan mijn gegevens bekijken e.d.m. Maar ik krijg een soort startpagina waar geen contacten opstaan maar enkel allerlei info van Skype. Enkel hoe je aan je contacten geraakt staat er helaas niet bij :-/
Pieter2011
10 jaar geleden
Het is niet mogelijk om te Skypen via de website. Je kunt daar wel inloggen en je gegevens bekijken/veranderen, maar om te Skypen zul je het programma op de pc moeten installeren. Dan krijg je je contactpersonen automatisch in beeld.

Het beste antwoord

De contacten van je skype-account staan online, dus als je je inlogt met exact dezelfde gegevens zou je deze moeten kunnen zien. Zou het kunnen dat je contacten verborgen zijn? Een screenshot van je scherm kan ook handig zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet het programma hiervoor installeren. Je kan niet via de website je contacten bellen. Het programma kan je vinden op de site.