Hoe krijg ik met mijn i-Pad (Arnova 7hG3) zonder veel kosten, verbinding met internet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoelt u gewoon met je wifi thuis?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Arnova 7hG3 is geen iPad maar een tablet. iPad is een merknaam van Apple. Een iPad is ook een tablet. Kostenloos (als je al een thuis internetverbinding hebt) is het idd om je Wi-Fi verbinding te gebruiken. Instellingen
Draadloos en Netwerk
Wi-Fi instellingen Dan bij Wi-Fi netwerk jouw router vinden (als je die hebt)
Je verbinding kiezen en je wachtwoord opgeven. Als je je ww niet weet moet je even op deze site zoeken, dat wordt hier tientallen keren uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@MrTomaat, inderdaad. De iPad is de tablet van Apple. Maar mijn Samsung Galaxy Tab II wordt vaak door veel mensen ook een iPad genoemd :).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Arnova 7hg3 is geen iPad maar een tablet. Een iPad is van Apple
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@lukasboekho Ja, zover waren we al. @WDHBGS Ja en dat zal een persoonlijk verschil zijn, maar dat zou ik dus ten allen tijde verbeteren om niet nog een http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_sleutel = Bahco of Stanleymes te krijgen. x Waar ligt die zaag?
- Welke
x Die Bahco
- ? Waarom heb je het over een Engelse sleutel??
x Nee die zaag van Bahco
- Oh die, naast de Stanley!
x Ohja, geef me dat mes ook maar aan.
- Nee, ik bedoelde die Stanley hamer. Dat mensen iets op internet opzoeken via een zoeksite "googlen" noemen is straks ook onhandig als er misschien weer meerdere zoeksites populair worden. Zat laatst mezelf te googlen op Bing?!

Het beste antwoord

Gratis Internet krijg je met WIFI. Als je goedkoop internet wilt buiten WIFI bereik moet je een abonnement nemen met internet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
- Er is geen 3G mogelijkheid op die tablet. Straks zit de vrager met een 3G abbo en geen sleuf om de SIM-kaart in te steken.