is er op internet ook met een grijp automaat te spelen?

dus een spel met een grijp automaat. om te oefenen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat er uberhaupt al is, kan ik me niet voorstellen dat dat écht een goede oefening is.
Zo'n spel zou niet realistisch genoeg zijn.
capthavoc
14 jaar geleden
ik kan hem ook nergens vinden dus vrees van niet

Het beste antwoord

Je kunt met een grijpautomaat niet oefenen. Het is een kansspel. De grijper knijpt nl. maar 1x in de zoveel spellen hard genoeg om een prijs vast te houden. De exploitant kan instellen om de hoeveel keer. De andere keren zal de prijs vallen hoe netjes je 'm ook in de grijper hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo werkt het inderdaad.
capthavoc
14 jaar geleden
tja als kind heb ik een fortuin verspeeld om een simpele dolk te winnen was nog bot ook ;(
heb er een kermis trauma aan overgehouden ;)

Andere antwoorden (3)

Er zijn heel veel spelletjes maar deze met een grijpautomaat heb ik nog nooit gezien.
Dus gewoon wachten tot de kermissen weer beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens.
http://www.crazycrane.com/

Alleen het kost wel geld.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals hierboven al word gezegd word zo'n apparaat afgesteld op hoe vaak het moet "uitbetalen".
Ik herinnerde me een leuk filmpje van brainiac waarin word uitgelegd hoe het werkt en hoe je het systeem zou kunnen verslaan.. (zie bron)