als ik op internet ga met mijn pc zei hij geblokkeerd omdat ik ren spambot inschakelde mar dat is niet zo en nu kan ik niets meer! Hoe los ik dit op?

P.s. Deze vraag verstuurde ik vie mne telefpoon war ik vreemd genoeg wel toegagtot het internet heb....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dit is een virus.

Run een antivirus. Als je er geen heb, gebruik dan Windows Update om Microsoft Security Essentials te downloaden (Deel van het Windows Live Essentials pakket).

Ga anders naar de dichstbijzijnde PC reparatie, hier kunnen ze het makkelijk voor je oplossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan Malware of een Virus zijn.

Malwarebytes scant je PC op spyware en andere malware. De gratis versie is een effectieve spyware en malware verwijderaar.

Scan je PC ook grondig met een virusscanner. Dat kan ook met een goede gratis virusscanner zoals Avast of Avira. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Avira, wel bij installatie opletten dat je geen onnodige toolbar of zoekmachine installeert.

Toegevoegd na 54 minuten:
* Ad- en spyware kan ongemerkt mee geïnstalleerd zijn met gratis software.
* Veel virussen worden per e-mail verspreid en zijn vermomd als onschuldige bijlage, zoals een foto of geluidsbestand.
* Een trojan lijkt op een legaal, onschuldig programma, maar richt in werkelijkheid schade aan op uw computer.

Een goede gratis virusscanner in combinatie met de standaard Windows firewall biedt meestal voldoende bescherming. En regelmatig een virusscan uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb malware bytes al geprobeerd... 1 ding gevonden. Ik weet niet of h die is. Nu bennikbbezog met avast, bedankt! Trouwens, weet jij hoebje het virus kunt krijgen?