Je mag maar 20 reacties per dag geven (als nog geen 100 punten hebt) op deze site vinden jullie dit genoeg?

Ik stel zelf vragen en wil dan iedereen die mij beantwoord een reactie geven, maar zit zo al over mijn limiet, wat vinden jullie?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, dat vind ik niet genoeg. Dat je wordt beperkt in het aantal vragen dat je mag stellen en dat je een beperkt aantal rechtstreekse antwoorden op vragen mag geven, ach, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Zo voorkom je dat mensen hun huiswerkopgaven voor natuurkunde of economie hier indienen, integraal, en je voorkomt ook dat vrindjes op elkaars vragen gaan zitten antwoorden om puntjes te verzamelen.

Maar reacties op andermans antwoorden, zeker bij een vraag die je zelf hebt gesteld, dat aantal zou helemaal vrij gegeven moeten zijn.

Ik wist overigens niet dat ook daar een limiet op zat. Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik denk dat dit gewoon is ingesteld om het spammen tegen te gaan aangezien je best wel wat antwoorden moet plaatsen om niveau 2 te worden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij krijg je altijd een puntje maar als je
goeikoop en geenstijl antwoord laat ik dat weten door een schriftelijke Kudo: -1, gewoon omdat het kan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is mij 1 keer gebeurd dat ik aan de limiet kwam, goeie vraag is nu niet mijn eerste levensbehoefte dus dagje wachten vond ik geen probleem.
Het lijkt me een nuttige maatregel ter bescherming van de site. Zo kunnen mensen die zich onhebbelijk gedragen worden geweerd voordat ze de hele atmosfeer verzieken. Ja, en onder iedere maatregel lijden de goeden, maar als je goede antwoorden geeft is honderd punten toch niet zo'n toer?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat houdt het spannend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geef goeie vragen en lieve avatars altijd een duimpje omhoog, alleen niet als ze het echt niet verdienen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het jammer. Want als je een vraag hebt wil je ook dat zoveel mogelijk mensen kunnen antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb nu 600 punten en ik loop (ook) veel te snel tegen 't aantal reacties aan wat ik kan geven. Maar misschien is dit bewust gedaan om niet ellenlange discussies te krijgen. Toch vind ik 't aantal reacties wat je kan geven te laag. Verder - als je de reacties knop niet aanklikt, heeft ook niemand er last van als er veel reacties zijn.
Van mij mogen ze 't aantal mogelijke reacties wel verdubbelen.