hoe kan ik womens outlet blokkeren op mijn yahoo?

ik krijg (ongevraagd) altijd mails van "womens outlet". één keer gaat het over een aankoopbon, dan over een etentje, dan over bioscooptickets enz... Aanbiedingen die fantastisch klinken, maar als je ze aanklikt krijg je een hoop commerciële rommel op je dak.
probleem is dat niet "womens outlet" de afzender is, maar wel de aanbieder (dus bv. de bioscooptickets worden verzonden door "bioscoopticket@........"). dus "womens outlet" bij ongewenste mails of spam klasseren heeft geen resultaat....
doordat het telkens een andere afzender is klik ik het ook altijd nietsvermoedend open....
hoe krijg ik dat eruit, dus dat ik die mails niet meer ontvang.

11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn bedrijven die zeer slinks te werk gaan: wanneer je een mail van poot A afgemeld (unsubscribe) hebt, krijgt je de volgende keer een mail van poot B. Het vreemde is dat ze dat ook nog zeggen/melden wanneer je je per link afmeldt: let op U moet zich per "afdeling"/ "onderwerp"/ "poot" afmelden.
Dat betekent dat je tijdelijk bezig blijft, maar de aanhouder wint.
Verder is het raadzaam om alle mail die je niet herkent NIET te openen, maar meteen in de afd DELETE / SPAM te zetten. Heb je per ongeluik iets gedelete, je kunt het altijd bij bekenden achterhalen.
[ Deed ik gisteravond bijna met een mail van een bekende die ik niet herkende! - totdat ik het onderwerp las! :) ]

Antwoorden (2)

Kijk eens in de mail zelf, onderaan moet een unsubscribe of afmeld link staan. Anders een lege mail naar het adres met unsubscribe als titel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn bedrijven die zeer slinks te werk gaan: wanneer je een mail van poot A afgemeld (unsubscribe) hebt, krijgt je de volgende keer een mail van poot B. Het vreemde is dat ze dat ook nog zeggen/melden wanneer je je per link afmeldt: let op U moet zich per "afdeling"/ "onderwerp"/ "poot" afmelden.
Dat betekent dat je tijdelijk bezig blijft, maar de aanhouder wint.

Verder is het raadzaam om alle mail die je niet herkent NIET te openen, maar meteen in de afd DELETE / SPAM te zetten, natuurlijk in verband met virussen.
Heb je per ongeluk iets gedelete, je kunt het altijd bij bekenden achterhalen.
[ Deed ik gisteravond bijna met een mail van een bekende die ik niet herkende! - totdat ik het onderwerp las! :) ]
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
inderdaad zo doen ze het. het heet "gratis weekend" of "auxifina" of weet ik wat, en als ik het dan open is het womens outlet. de eerste mail ging erover of ik me wilde abonneren op womens outlet en ik had geschreven van niet. maar kijk...
ondertussen al verschillende mails gestuurd om af te melden maar zonder enig resultaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk wel met succes, want van DIE poot/branche ontvang je dan niets meer. Stel dat het de poot van het "gratis weekend" was die je unsubscribet, vervolgens ontvang je een mail van de "make-up" poot, die je ook de deur wijst, hierop komt een mailtje over "geld lenen" of "gratis-diner".
De meeste mensen, kan ik me zo voorstellen geven het op en deleten alle volgende mailtjes, maar dan blijf je deze dus ontvangen.
Mijn idee is doorzetten: je overal uitschrijven, onderaan elke mail zou een regeltje tekst moeten staan hoe je kun "unsubscriven".
Dus doorgaan en aanhouden!
Succes.
liveisgreat
11 jaar geleden
nee, ik ontvang niks. alleen maar weer meer van hetzelfde . grrrr.