Ik kan mij niet meer inloggen op een site. Als ik inlog op een ander computer dan lukt het wel.

Als ik wil inloggen krijg ik de melding de webpagina kan niet worden weergegeven. Bij meer informatie staat o.a.

•Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Hier heb ik naar gekeken en de SSL- en TLS protocollen zijn ingeschakeld, maar het lukt mij nog steeds niet om mij in te loggen.

Waar kan het nog meer aan liggen dat ik mij niet kan inloggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
8.8K

Antwoorden (4)

Je beveiliging staat te hoog ingesteld, onder extra>internetopties>beveiliging dit aanpassen en het werkt weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de cookies te verwijderen in firefox of internet explorer. In firefox gaat dit via de opties en dan het tabje privacy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Liz777,

Het kan zijn dat jouwn beveiligingssoftware te scherp afgesteld is en HTTPS websites niet toe staat. Ook kan het zijn dat in Internet Explorer de beveiliging te hoog staat.

Probeer eens jouw Firewall/Virusscanner tijdelijk uit te schakelen en probeer nogmaals de HTTPS website te openen. Indien de webpagina nu wel opent moet u deze Firewall/Virusscanner goed configureren.

Indien de pagina nog steeds niet te openen is voer dan dit bestand uit om de Internet Explorer instellingen te

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978
(Link staat ook bij de Bron)

Met vriendelijke groet,

Lars van WindowsNL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de vragen van Jeroen1962 & vandaag oplossen.
Als het nog niet lukt en je hebt internet explorer, probeer dan eens Firefox te downloaden en probeer opnieuw.