Wat is een goed alternatief voor Google Reader?

Deze dienst stopt per 1 juli (http://tweakers.net/nieuws/87846/google-stopt-per-1-juli-met-google-reader.html)

Ik maak er dagelijks gebruik van via zowel de online website, als Android app gReader.

Dus ik zoek naar een alternatief, via online website als een app of mobiele website.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Kimath
11 jaar geleden
met dit probleem zit ik dus ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga voorlopig voor Feedly. Op mijn mobiel vind ik die eigenlijk wel prettiger. De website is gelijk aan het oude. Voor mijn tablet moet ik het nog beoordelen.
Ben alleen bang als ze monopolie gaan krijgen. Dat de dienst niet meer gratis zal zijn.

Antwoorden (3)

Het lijkt erop dat Feedly in het gat duikt dat Google achterlaat. Zij claimen dat je naadloos over kunt gaan. Je kon hun app en site al gebruiken met de feeds van Google Reader. Zij zullen ook zorgen dat er straks een API is waardoor je met elke gewenste app die nu met de Google feeds werkt, kunt blijven werken.

Op de site van Lifehacker.com is ook al een artikel verschenen met een overzicht van alternatieven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik adviseer je dit: http://www.androidworld.nl/144374/google-stopt-met-google-reader-welke-app-gaan-we-nu-gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hai Gdanomyn.
Ik las je reactie bij dwanggedachten.
Ik heb een dringende vraag.
Zou je mij willen helpen?
Groet Riekele

Toegevoegd na 36 seconden:
Riekele is Rieke ;-)