Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe 'versterk' ik mijn Wi-Fi BEREIK?

Ik heb een probleem. Ik ben thuis de enige zonde wi-fi ontvangst op mijn kamer :(. Dus had ik een vraag of er misschien iets bestond waarmee ik het ontvangst sterker kan maken. Ik bedoel daarmee in mijn kamer. (Ik mag namelijk GEEN router aanleggen, of iets aan onze eigen router doen). Ik heb dus iets nodig waarmee ik het ontvangst in me kamer verbeter, want ik speel namenlijk op xbox. Dus zou er iets bestaand als een sterke wi-fi ontvanger met lan-kabel aansluiting (die ik op mijn xbox kan aansluiten?). Ik had zo iets in gedachten
[X]«----±. Waarbij de [x] mijn xbox is, « de lan aansluiting, - de kabel en ± het verster apparaat. Dus.. BESTAAT ZOIETS?? HELP PLEASE! :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
772
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom mag je dat niet? Zijn ze bang dat je niks anders meer doet dan gamen of zo?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Wellicht helpt een WiFi repeater?
Deze vangt het signaal op en versterkt het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een externe Wifi ontvanger, deze kun je heel eenvoudig met een usb verlangkabel op een plek hangen met beter ontvangst.

Zo heb ik dit in mijn vorige huis opgelost, werkt uitstekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan eventueel een versterker plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een industriele wifi router, die heeft een bereik van ±200-700 meter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- Dat mag dus niet.
Ik gebruik aan boord een turbowifi met een bereik van ruim een kilometer!
Dit is een kleine actieve staafantenne met usb aansluiting. Kabellengte 5 of 10 mtr.
Klein progje bijbehorende software en je zult verstelt staan.
Ik heb hem via www.wifiantennes.nl op texel.
Rond 100 euro maar het geld waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding