Bestaat er een gratis imagehoster waar je anderen op jouw account kunt laten uploaden?

Ik ben op zoek naar een dienst waar je een account kunt aanmaken, met wachtwoord, waar anderen (evt. via een ander wachtwoord) afbeeldingen kunnen uploaden, maar verder geen rechten hebben. Dus ik login met piet en password "bushokje" en Marjolein kan haar plaatje uploaden, waarna ik hem kan behandelen alsof ik hem zelf heb geupload. Marjolein heeft echter verder geen rechten.

Denk aan een soort photobucket, maar dan met sub-accounts.

Bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Met DropBox kun je mappen delen, waardoor andere mensen (die jij aangeeft) toegang tot een specifieke map kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je antwoord, maar dat is niet wat ik zoek. Bij Photobucket krijg je bij uploads een linkje die je vervolgens in websites kunt gebruiken om de afbeelding te tonen. Dropbox heeft dat niet.