hoe schakel ik Yahoo messenger uit?

Yahoo messenger gebruik ik eigenlijk nooit. toch krijg ik altijd vragen van mensen (die ik niet eens ken) om toegevoegd te worden. dit gebeurt via meldingen onderaan, terwijl ik mijn mails check. erg vervelend.
hoe schakel ik yahoo messenger uit?

11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat komt omdat Yahoo messenger mee opstart tijdens het booten.
Als u op de systeembalk kijkt rechtsonder zal u het embleem zien staan, als u daar op klikt met de rechter muisknop krijgt u een nieuw menu waarop u dat kan uitschakelen.
Met een gratis programma als Ccleaner kan u tevens onder het tabblad "Gereedschap" zien welke programma's er allemaal opstarten en evt uitschakelen.
Behalve dat kan u tevens uw PC mee opkuisen van alle nutteloze "temp" files en indien nodig uw register mee herstellen.

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb eens grondig opgezocht hoe dat kan.
Als Yahoo email gestart is moet u een kijken in de tabel onder inbox, verzonden, prullenbak, en de folders door u aangemaakt.
Daar staat normaal een vakje met Messenger (zie afbeelding)
Als u klikt op ~ kan u aanmelden of afmelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
beste depauwroger, sorry hoor als het een domme vraag is maar wat is een systeembalk? waar vind ik die?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hello, domme vragen bestaan niet.
Systeembalk noemt men ook Taakbalk en rechts onderaan ziet u alle gebruikers programma's die opgestart zijn. Als u op het pijltje klikt ziet u ze allemaal.
Als u met de cursor daar gaat opstaan en rechts klikt dan kan u die uitschakelen.
Drukt u op "aanpassen" dan kan u het voorkomen van die programma pictogrammen aanpassen. (Zie afbeeldingen)
liveisgreat
11 jaar geleden
okee, super dat ik dat nu eindelijk eens weet... (ik heb al jaren een pc maar ben nog steeds een kluns)
heb al die pictogrammetjes eens bekeken maar ik zie messenger er niet bij staan...