Ik wil een website bouwen om foto's op te zetten. Weet iemand een goedkope webhosting waar ik veel ruimte krijg voor mijn foto's?

- minimaal 10 gb webruimte voor foto's
- goedkoop :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inventariserende vraag die al vaker is gesteld.
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/webshops/goedkope-webhosting-servers-kopen.344481

Antwoorden (3)

Ik heb nu al een aantal websites bij versio gehost voor 50 cent per maand.
http://versio.nl/?pa=34671csonu

Voor 3,99 euro krijg je 15GB om te gebruiken. 200GB dataverkeer. echt een koopje dus.

Reviews zijn zeer goed. En ik heb tot nu toe nog geen enkel problemen gehad voor deze koopje.

Reviewsite1: http://www.webhostingtop10.be/webhosting-reviews/versio-webhosting-review.html

Reviewsite2: http://www.webhostingreviews.nl/ervaringen/versio/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik lees slechte reviews over Versio.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zitten altijd wel een paar slechte reviews tussen voor elke webhost zelf de dure webhosts zoals yourhosting en transip. De gemiddelde positieve score voor versio zit op de 95%. Vergelijk deze host maar met andere webhost op dezelfde vergelijk websites.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het registreren van domein namen zou ik bij transip.nl kijken ze hebben een actie van 1 euro per jaar inclusief dns beheer. Yourhosting heeft dit ook maar om actief gebruik te maken van de site moet je 0,50 cent per maand bij betalen. Pure belazerij dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
slimhost was ook een leuke. Maar ik wilde graag meerdere domeinen aan meerdere website koppelen en dat kon niet met de goedkoopste optie. Kijk anders ook naar de andere webhosts in de top10 lijst http://www.webhostingtop10.be/goedkope-webhosting-top-10
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm...
Je eerste review link;
http://www.webhostingreviews.nl/ervaringen/versio/ Ronduit schandalig !
Waardeloze support en klantenservice.
ik vind het echt waardeloos.
zeer slecht !!
2 maand klant en ik geef de hoop al op voor Versio
Website is om de 5 min onbereikbaar
0,0 service.
ontevreden over de support!
niets waard, zoals hierboven vermeld staat is versio van slechte kwaliteit
Wat een kut provider
Versio. Krijg toch de *&#%*(
Ook ik heb ZEER SLECHTE ervaringen met versio
Echt de slechtste hoster tot nu toe
Het is echt een grote klere zooi aan trage bagger en gezeik met deze tent.
alle sites het hele weekend offline "Reviews zijn zeer goed" ehm....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je 2e review link bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit eigen ervaring, heb ik geen enkel problemen. Ik heb nu zelf 5 websites hierop gehost waarvoor ik maar 0,50 euro per maand betaal. Ik weet niet wanneer jij daar je site hoste maar de problemen zullen nu waarschijnlijk verholpen zijn. Mijn eerste week had ik een probleempje dat mijn ip vermeld stond vermeld bij een aantal (13) spam lijsten. Na een support te hebben aangevraagd kreeg ik na 4 uurtjes gelijk antwoord. 7 dagen erna stond ik nog vermeld bij 4 spam lijsten. en na anderhalf week had mijn ip weer een goede reputatie. Tot zover ben ik dus zeer tevreden over de support en hosting.
Ik denk dat versio aan het begin de vraag niet aan kon. Dat krijg je als je je diensten voor zo goedkoop verkoopt. Maar ze hebben zich vast heel goed herstelt want mijn sites gaat erg vlotjes. en nog geen enkel down time.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk dat versio maar een klein percentage aan slechte reviews heeft. Er is geen enkel webhost met goede reviews. Er zitten altijd wel een paar tussen die niet altijd tevreden zijn of die smaad plegen. Het is naar mijn ervaring en dus ook van een groot aantal andere een goede website met goede kwaliteit/prijs verhouding. Je moet natuurlijk niet verwachten dat het de perfecte host is. Maar voor een voordelige prijs heb je een goed werkende webhost. Als je €1,50 meer wilt uitgeven dan heb je bij www.neostrada.nl ook een goed host te pakken.
Wat vind je van deze Ispgids
-10GB Data
-2GB Webruimte
-10 Databases
-Easyinstall van Installatron
-25 Domeinnamen mogelijk
-5 FTP Accounts
-Dagelijkse backup

En je betaalt dan 22,50 per jaar dat komt neer op € 1,88 per maand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit zelf sinds 2008 bij hosting2go.nl

4000 MB Webruimte
50 GB Dataverkeer
Domeinnaam inbegrepen
Onbeperkt E-Mail

34 euro 95 per jaar.