Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik mijn Facebook in zodat ik geen Mail krijg van alle posts en meer van dat soort meuk

Leuk hoor FB maar van alles wat er op FB gebeurd krijg ik een mail waardoor ik iedere dag +/- 30 mailtjes moet deleten. Zou mooi zijn als ik mijn FB zo in kan stellen dat ik hier geen mail van krijg!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
695
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo graag van deze 'meuk' af wilt, had je natuurlijk ook eens bij de opties en instellingen van FaceBook kunnen kijken. Zo verstopt zitten ze ook weer niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ga naar je accountinstellingen, en dan naar meldingen, hier kun je aangeven wat wel en wat niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, bij je accountinstellingen. Maar zo nu en dan verandert hij het ineens uit zichzelf en krijg je toch ineens weer mailtjes, ik wel tenminste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga rechts boven naar Account (rechtsboven in en dan naar Account Settings. Klik vervolgens links op 'Notifications' en scroll wat naar beneden. Hier kun je precies per categorie elk bericht uitzetten dat je niet meer wil ontvangen.

Voor die irritante berichtjes van 'Pietje also commend on Jan's status' ga je naar Wall Comments en dan 'Comments after you on a Wall story'

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Helemaal goed, juist en compleet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding