Wat is het voordeel aan Dropbox tegenover RapidDrive van Rapidshare?

Dropbox heeft een data limiet voor zowel gratis als betaalt dacht ik.
Bij Rapidshare is het gratis en onbeperkt. Oké om ook de RapidDrive te kunnen gebruiken heb je een Pro account nodig.
Toch is dropbox kenelijk veel populairder want daar hoor ik iedereen over praten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dropbox kun je automatisch laten opslaan. Het kopieren van je data als back up. Je stopt je usb stick in de computer met foto's en dan kan hij automatisch het op je dropbox plaatsen. Je kunt het ook koppelen met je ipad, iphone enz..

Dat kan je met rapidshare niet het automatisch back uppen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dropbox biedt betere en ruimere ondersteuning dan vele tegenhangers. Zo heb je op praktisch alle platformen een Dropbox app die automatische synchronisatie aanbiedt.