Weet iemand hoeveel kost een web site laten maken?

Hoi
Ik wil een web site laten maken maar er zijn veel bedrijven en ik kan niks van de kosten. de web site die ik wil is zoals deze web site

http://www.cambridge-academy.co.uk/
ik wil gewood de kosten ongeveer weten kan dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer zelf eens een website in elkaar te knutselen met een site als deze: http://www.forum2go.nl/

Het beste antwoord

Een simpele, goedkope website voor een club of verenging kost al snel minimaal 500 euro, als je er ook een net systeempje bij wil waarmee je zelf de inhoud kunt beheren. En dat is dan nog exclusief hosting en je domeinnaam.
Als je echt een professionele website voor een bedrijf of instelling wil laten maken, heb je het over hele andere bedragen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ook zelf aan de gang gaan met webdesign, b.v. door met iWeb een website te maken. Je hoeft dan alleen hosting te kopen en je domeinnaam te registeren. Dat kost een paar tientjes per jaar. Maar je zult er veel tijd in moeten steken om iets moois te maken en om het netjes te onderhouden.
Als het ECHT niks mag kosten, zijn er ook websites die jouw site gratis plaatsen. Meestal heb je al ruimte bij je internetabonnement gekregen waar je je eigen webpagina's mag plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus wat denk u zoiets wat gaat kosten?

Andere antwoorden (4)

Dat ligt eraan, sommigen zijn duurder dan anderen. Je kan ook een gratis website maken, maar dit is niet echt mooi en handig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis ? waar en hoe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.Everyoneweb.com,
Maar ik kan niet zeggen dat dat mooi is... Als link heb je dan: www.everyoneweb.com/naamxd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt
Het verschilt.. Een website die lijkt op die van Cambridge kan je zeker een paar honderd euro kosten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paar honderd ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duizenden, inclusief onderhoud.
Je zou aan de mensen op sitedeals kunnen vragen wat voor prijs je zou kunnen verwachten. Het zijn geen grote bedrijven maar veel zelfstandige mensen met veel ervaring.

Sitedeals.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze website zal minstens 5000-7000 euro hebben gekost. De site is meertalig, kent aanmeldformulieren, agenda's etc, etc. Vergeet ook niet dat het design daarbij inbegrepen zit. Een goed design alleen al kost zo'n 1500€ euro minimaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vet duur!!!!