waar kan ik als 14 jarige een website aanvragen met mijn eigen naam

Toegevoegd na 9 minuten:
dus niet *****.come2me.com ofzo maar echt iets wat ik totaal kan bedenken niet erg om er voor te betalen
vergeten bij te doen
maar ik wil een eigen naam niet *******.come2me.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

waarvoor wil je de site gebruiken?
Je kan een gratis site maken op come2me.nl.
Krijg je wel come2me achter je webnaam maar t is erg makkelijk in elkaar te zetten allemaal.
succes

Toegevoegd na 3 uur:
eerst proberen, waarschijnlijk heb je toestemming nodig van ouders/verzorgers.
Anders kun je altijd nog de geboortedatum aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

maak je eigen site met maakt niet uit waarmee
vervolgens zoek je op google 'gratis eigen domeinnaam'
en dan kom je ergens uit waar je gratis een .tk adres kunt aanvragen (.nl is betaald) en zo kun je bijv. karate.tk maken ofzoiets

Toegevoegd na 1 minuut:
nu hoef je niet eens meer te googlen :D
http://www.dot.tk/nl/index.html?lang=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
.tk is erg makkelijk aangevraagd, maar dan heb je alleen een domeinnaam, je moet dus de site zelf nog ergens hosten.
Ook moet je zorgen dat er minstens 30 bezoekers per 60 dagen op je site komen (zoiets)
Gewoon je .tk site als homepage instellen en klaar :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg bedankt kga nu kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je moet voor .tk 25 VERSCHILLENDE IP-adressen per jaar hebben. Nou is dat niet zo moeilijk :D
en je kunt je site via mail, msn, hyves, twitter etc. best onder de mensen brengen :D
en als het aanslaat, dan kun je eventueel een .nl kopen
Kimath
13 jaar geleden
ah, dan hebben ze de regels verandert. Toen ik een tijdje terug een .tk domein had, was de regel op die manier. Bedankt voor de aanvulling :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan :D
http://www.je-eigen-domein.nl/

------------------------------------------------------------
Je kan zo'n come2me.com site nemen,en dan met een website op het internet kan je aan die site meerde webadressen koppelen. Weet iemand hoe deze site heet?