Ik heb een andere laptop en vraag me af of ik mijn e mailvan outlook expres kan overzetten?en hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dan moet je naar de outlook site gaan, en daar met je hotmail account inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Outlook Express is een geïntegreerd e-mailprogramma. Dat heeft niets met Hotmail en diens online Outlookvervanger te maken.
Microsoft heeft een heel handig tooltje voor dit soort dingen.
Het is de wizard bestanden en instellingen overzetten.

Hiermee kun je alle gegevens en instellingen van je oude naar je nieuwe computer overzetten.

Zie onderstaande link voor meer info, je hebt er wel een externe schijf of grote memory stick voor nodig.
Succes.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij de link is het voor xp weergegeven, Windows Vista en nieuwere hebben deze wizard zelf al en kun je het gewoon intikken bij help. De enige voorwaarde is dat beide computers dezelfde taal hebben.