Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je plaatjes plaatsen op PhP BB forums?

Sinds kort ben ik actief op een PhP BB forum bij 123forum.nu, en daar wil ik plaatjes opnemen in vragen. Ik kan zo niet vinden hoe dat moet. Is hier een standaard methode voor op forums van 123forum.nu? Het gaat dan om uploaden van plaatjes, niet linken naar plaatjes op het web.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de beeheerder bijlagen toelaat, kan je een afbeelding naar het forum uploaden. Anders moet je er voor zorgen dat de afbeelding op een andere publieke server beschikbaar is, bijvoorbeeld http://www.voorbeeld.com/mijn_afbeelding.gif. Linken naar een afbeelding op je eigen computer is onmogelijk (tenzij het een publieke server is). Ook afbeeldingen die een authentificatie vereisen zoals in: Hotmail of Yahoo mailboxen, een wachtwoord beschermde website, enz. kunnen niet worden weergegeven. Om een afbeelding weer te geven, moet je de BBCode tag [img] gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de meeste PHPBB forums kun je geen plaatjes uploaden, op je avatar na.
Je kunt wel linken naar plaatjes, middels:
[IMG]{link naar het plaatje}[/IMG]
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
staat er onder een berichtenvenster geen melding...voeg foto toe?
daar moet je dan op klikken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je daar actief op een phpBB forum of heb je daar zelf een phpBB-forum opgezet ? In het laatste geval kun je zelf die rechten toekennen. In het eerste geval ben je afhankelijk van de beheerder van het forum. Deze zal de gebruikers rechten moeten geven om bestanden te uploaden.

Als je die rechten hebt dan zie je bij het toevoegen van een onderwerp/reactie een blok met "Bijlage toevoegen". Daar kun je naar een lokaal bestand bladeren en deze vervolgens uploaden. Overigens heb ik het hier over een phpBB3-forum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding