Op welke website kan je je afmelden voor geadresseerde reclame?

Heb al een Nee/Nee sticker maar krijg nog wel de reclame die aan mij gericht is.
Er schijnt een website te zijn waarop je je hiervoor kunt afmelden. Net zoals het bel me niet register.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
11 jaar geleden
Vaak staat er in het gestuurde reclamewerk een telefoonnummer of (email) adres om je af te melden.

Het beste antwoord

Afmelden geadresseerde reclame en folders

Staat de gestuurde reclame op uw naam, dan helpt een NEE-NEE-sticker of NEE-JA-sticker niet. U kunt dan het bedrijf waarvan u de reclame ontvangt vragen hoe ze aan uw adres zijn gekomen en of ze uw gegevens uit hun bestand willen verwijderen. Ook kunt u zich via Postfilter kosteloos afmelden voor geadresseerde reclame per post. Dit kan via de website of per brief.

en dit is die website: https://www.postfilter.nl/dm/registratie
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel