hoe krijg je 3000 credits op ipodvoorniks (heel snel of meer)enhoe krijg je gratis beltegoed

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis en voor niks bestaat niet, alleen het weer en de zon krijg je voor niks. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
There is no such thing as a free lunch. Niemand heeft er wat aan om jou gratis waardevolle zaken te geven. Vraag je dus altijd af: wat verdienen zij eraan? En hoe verdienen ze dat? Vaak kom je er dan achter dat jij wél met een omweg gewoon moet betalen. En dat zou wel eens veel meer kunnen zijn dan wanneer je dat 'gratis' ding (die 'gratis' credits en dat 'gratis' beltegoed) gewoon had gekocht. If it sounds too good to be true, it probably is.

Het beste antwoord

hhahahahaahaa ja als je het niet probeerd weet je niets .
nee heb je ja kan je krijgen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hebt je, een virus, spyware of langlopend contract met hoge kosten en kleine lettertjes kun je krijgen.

Andere antwoorden (3)

Dat zal helaas niet gaan, beltegoed krijg je wel soms gedeeltelijk gratis als je het koopt. Bijvoorbeeld je koopt dan 25 euro voor 20....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je krijgt niet zomaar gratis beltegoed.
Alleen als je een mobiel koopt, krijg je er soms wat bij.
En gratis credits zou ik niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas moet ik zeggen dat ipodvoorniks een droom is...