wat is SaveByClick, en hoe kom je er van af?

de laatste 2 weken krijg ik regelmatig een melding hiervan bij diverse websites, met een link naar Ebay

11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Chrome:
ga naar "chrome://extensions" in je url balk > verwijder SaveByClick.

Firefox:
klik bovenaan op firefox(oranje knop) of op tools (winXP) > klik op add-ons > ga naar extenties > verwijder SaveByClick.

Internet Explorer:
klik bovenaan op tools(als je deze niet kunt vinden, druk dan eerst op alt) > add ons beheren > verwijder SaveByClick.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie nou net dat als je in internet explorer zit dat de knopje tools er rechts boven ook al staat (Internet explorer 8)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bolt77
11 jaar geleden
dank je voor de moeite; ik zal e.e.a. eens proberen