Kan je van youtube geld krijgen?

Mijn vrienden zeggen dat je van elke subscriber of elke like dat je geld krijgt

ik geloof het zelf niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij kun je geld verdienen aan een filmpje waar reclame voor komt. Iedere getoonde reclame schijnt geld op te leveren, en als de reclame geopend wordt, nog meer. Maar hoe dat moet, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is volgens mij namelijk niet meteen zo.

Het beste antwoord

Dat kan ja, als je content partner wordt. Kijk maar eens hier: http://www.youtube.com/yt/partners/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan wel aan youtube geld verdienen. Dan zetten ze reclames voor je videos (of ernaast) en dan verdien je bijvoorbeeld per 1000 views 1 euro.
Ten tweede heb je partnership.
Als je het goed doet op youtube
- veel subscribers (1000 omgeveer)
- veel views
Dan kan een partner jou geld geven per subscriber of view. Hoeveel dat is ligt ongeveer aan de partner. Ook moet je voor hem dan bijvoorbeeld zijn logo overal opzetten in je videos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wierdsmit je bedoelt sponser:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja soort van. Het heet een partner op youtube. Dan heb je namelijk ook zoals dat word genoemt "partnership" dus ja.... Het is wel een soort sponser
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jup partnership vergroot de kans iets dat je wat geld krijgt. Was een jaar geleden een leuk stukje over op nos.nl http://nos.nl/op3/video/318817-je-geld-verdienen-met-filmpjes-op-youtube.html Nederland telde destijds wel 10 mensen die ervan rond konden komen :P Het is bij de meeste wel bekend dat de verdiensten op youtube nog erg tegenvallen. Het is bijna als een topvoetballer worden. De kans is klein maar als je er komt dan komt het met bakken geld tegelijk!