Mijn laptop kan geen verbinding meer met draadloos netwerk maken, Hoe kan ik dit oplossen?

Ik kan op verbinding maken klikken maar vervolgens krijg ik de melding 'Er kan geen verbinding worden gemaakt met (Wifi Naam)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb jij onlangs nog iets geïnstalleerd of veranderd op jouw pc?
Maakt jouw draadloze netwerk gebruik van een beveiligingswachtwoord?
Heb jij onlangs iets veranderd op de modem/router?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk OS heb je?

Het beste antwoord

Als je onlangs niets geïnstalleerd of veranderd hebt aan jouw pc, dan zou ik adviseren om de modem een herstart te geven. Mocht dit niet werken dan kan je de modem beter een reset geven. Wat voor modem/router heb je? Dan geef ik je een link met de handleiding ervan.

Als je onlangs wel wat op je pc hebt geinstalleerd of veranderd dan zou ik een systeemherstel uitvoeren. Je kan dan je pc herstellen op een moment waarin het wel werkte. Doe hiervoor het volgende:
windows 7
1) klik op start
2) vul in de zoekveld het volgende in: rstrui.exe
3) doorloop de systeemherstel wizard en geef de datum aan wanneer de draadloze netwerk wel werkte.

windows xp
1) klik op start
2) klik op de knop uitvoeren
3) vul in het invoerveld het volgende in: rstrui.exe
4) doorloop de systeemherstel wizard en geef de datum aan wanneer de draadloze netwerk wel werkte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Harstikke bedankt , hij doet het weer!

Andere antwoorden (1)

Als je van het ene moment op het andere geen draadloos internet meer hebt is er vaak een eenvoudige oplossing te vinden. Allereerst stroom afkoppelen en aankoppelen op je router (wacht 30seconden voor je de stroom weer aansluit. Herstart je laptop en wellicht werkt e.e.a. daarna weer.