Ik heb een PS3, maar wil mijn NAT type op open of moderate krijgen.Hoe kan ik dat doen zonder dat het internet van de computer onveilig wordt gemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moeilijk uit te leggen. Kijk even op youtube op: ps3 NAT type open.
En kijk dus gewoon een paar filmpjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier is een link van iemand die het duidelijk uitlegt:
http://www.youtube.com/watch?v=Fyjzl2Sm6WE
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt, ik zal ff gaan kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het filmpje gekeken, maar bij mij werkt het niet. Waarschijnlijk omdat ik een KPN Experia Box heb.
Ik heb veel mensen gezien die ditzelfde probleem hebben met een experia box, maar ik kan nergens antwoorden vinden.
En op het forum van KPN geven ze geen antwoord op deze vraag.
Iemand nog een oplossing??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10868-NAT-Type-veranderen-KPN-Experia-Box
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet gezegd dat het gaat werken. KPN noemt alles experia box, maar het zijn verschillende apparaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reacties, maar ik heb nu echt alles geprobeerd. Ik denk dat ik maar eens klantenservice ga opbellen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas zal het nooit gaan lukken. Alles geprobeerd, maar alles was tijdelijk. Bijv 2 a 3 weken bleef mijn nat type op open staan, maar opeens was het weer strict. Ik had de arv7519. Kpn beveiligd de modems helaas te goed om te gamen. Ik heb wel begrepen dat sommigen die glasvezel hebben, er geen last van hebben (andere modem). Ik ben zo snel mogelijk overgestapt naar een andere internet aanbieder.

Antwoorden (1)

Je ps3 koppelen aan je router met het betreffende spel. Dan je Up op gebruiken zetten. beiden opnieuw opstarten en het zou dan voor elkaar moeten zijn.