Wat te doen als het papier in mijn printer volgens de regels geplaatst is in de papierlade en het er toch scheef geprint uit komt?

Het betreft een Epson Stylus DX 5000

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

controleer of er snippers papier op het papierpad liggen (of andere dingen). Reinig de rubber invoerrollers met glassex of water met zeep op een doekje. (niet te nat)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk of het papier wel uitgelijnd naar binnen getrokken wordt, dat kan het probleem zijn, het ligt er recht in en ligt ook weer recht in de bak, maar onderwijl ging het wel scheef door de printer heen. Wat je kunt doen is de langs-geleiding precies aansluitend te maken aan het A4 formaat, de bladzijden dus... Is de geleiding goed, dan kan het niet meer scheef gaan en is je probleem opgelost...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je heren..
Beide opties geprobeerd, maar het het probleem is niet opgelost..