Zijn er (goede) programma's om een filmpje van Youtube af te downloaden? (zodat je hem bv op een cd kan zetten)??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

YouTube downloader HD. Mits het mogelijk is (als jouw gekozen filmpje/fragment/clip in HD kwaliteit op YT staat) kun je High Definition filmpjes downloaden. De link in de bovenste (WWW) adresbalk is de download link.

Toegevoegd na 4 minuten:
Is HD niet beschikbaar, dan kies je een lagere kwaliteit. Je kunt zelfs kiezen welk bestandsformaat. Maar..., let op, niet elke (home-cinema) DVD speler kan deze filmpjes lezen. wellicht heb je een multi media speler nodig die ze wel kan afspelen. Moderne tv's met ingebouwde "smartcard" reader hebben ook een USB aansluiting & soms een ingebouwde mediaspeler.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben zelf van mening dat GemistDownloader zich hier perfect voor leent.
Je kunt meerdere extensies kiezen waarin hij video's moet converteren.
Mocht je ooit nog video's van bijvoorbeeld Uitzending gemist willen downloaden, heb je al gelijk de juiste software.

Je kunt hem downloaden op deze website:
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dvdvideosoft is een erg makkelijk programma hiervoor vind ik. het zijn meerdere programma's voor oa youtube video downloaden, youtube naar mp3, en een programma om dvd's te branden.
Alle programma's zijn los te downloaden, en te openen via een overzicht.
Jaspro101